Dålig på rubriker

Jag är lite skräckslagen, jag har vetat att jag ska åka länge men nu är det på riktigt liksom.. Det är nu det händer (eller aa på tisdag), jag ska åka helt själv. Jag som inte grejade 5 dagar i Italien utan att ringa till mamma och pappa för jag saknade dom så mycket. Hur ska jag greja att vara självständig? Jag är sällskapssjuk och mörkrädd och så ska jag flytta till Gambia där de aldrig finns el typ :p  Haha, nej men det kommer nog gå bra, har nog inte riktigt riktigt än fattat allt men det kommer väl snart..

Har varit med pappa hela dagen och jobbat och innan kvällssvängen så tog vi oss en kvällsfika. Imorgon ska jag hjälpa pappa på dagen/kvällen och natten ska jag jobba. Tack till alla som gett mig stöttande ord och tror på mig, det betyder guld ska ni veta! Puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback