Tankar

Känns som att allt går och upp ner just nu. Ena dagen är det bara solsken och allt är underbart men nästa sekund så är det bara ett enda åskväder. Faktum är att jag inte tror på allt som sägs, på att det bara är jag.. Jag tror det här tär mer än vissa vill erkänna. Jag vet inte hur det kommer kännas eller hur ont det kommer att göra. Det jag vet är att jag ska göra mitt bästa för att vara stark och visa folk hur fel dom har. Jag är inte beroende av någon och kommer aldrig att vara fram till den dagen jag gifter mig (vilket är långt kvar) under tiden så ska jag stå på mina egna ben och visa alla som tvivlade att dom har så fel om mig och att dom inte känner mig för 5 öre. 


image description

Kommentarer
Cassandra

Skärpning med bloggandet! Du har faktiskt internet hemma nu ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2012-03-04 @ 22:44:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback