Dålig sömn

Ursch har sovit riktigt dålig inatt. Sov hos en kompis, känner nu vilken dålig ide det var! Vaknade vid 4 av att det va en mygga kring mitt huvud. Så det va bara att sätta på acn, men sen blev det för kallt så av med den igen, mygga på med den, kallt av med den.. Såhär höll jag på i typ en timma innan jag gav upp. När jag kolla mig i spegeln så hade myggjäveln bitit sönder hela mitt ansikte, ej okej! Runt 5 insåg vi att vi aldrig skulle kunna somna om så vi tog en tur och parkerade vid stranden. Gick inte bra att sova i bilen heller så runt halv 7 var jag hemma i min säng. 2 timmar senare ringde klockan och då va det bara att rulla till jobbet.

Blir tidigt i säng ikväll om jag ska orka jobba imorgon, men då är det fredag vilket innebär 2dagars jobb och sen 1 dags ledighet :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback