Bilder

Det är något fel på blogg appen, försökte blogga hela dagen igår men såg att inlägget publicerades nu. Sitter iaf på jobbet och börjar om 2timmar. Skulle tagit hunden till veterinären men dom hade bara öppet till 1 så får göra det imorgon. Han är knäpp "våran" hund, han ska alltid leka oavsett vilken tid på dygnet det är :P funderar på att köpa en hund dom kostar bara 4000 dalasis och jag saknar biff och roddy bajs mycket så kanske blir bättre med en hund? Fast då måste jag ju lämna den här när jag väl återvänder till mitt hemland.

Jag vill att någon ska komma och hälsa på mig typ nu :P jag hörde att spanair hade gått i konkurs, tur att jag tog en enkelbiljett och inte en öppen som jag först tänkte. Frågan nu är ju bara hur jag ska komma hem sen? Äh sånt som löser sig, får väl ta en banan båt till Spanien i värsta fall ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback