Gårdagen

Kan inte fatta allt som händer. Kan inte förstå vaför jag känner mig helt heartbroken. Men att en människa kan skapa så mycket smärta hos någon annan och verkar inte ens bry sig om att lyfta ögonbrynet. Jag känner mig bara så sjukt sviken och ledsen just nu. Jag trodde iaf att det var värt något?! Men kanske är det jag som ännu en gång är blåögd och naiv, som tror så gott om alla. Skit samma, det är iaf försent nu för jag orkar inte längre..



Gårdagens pyamasparty var lyckat tills slutet av min kväll blev förstörd av en "vän" och någon random som har problem med sitt ordförråd. Men men, det va kul så länge det varade och tack till alla som faktiskt gjorde det till en awesome kväll..


Puss på er!

Kommentarer
soffipropp

<3!



2012-05-02 @ 23:20:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback