Frisören Nicole

Idag har jag lärt mig att knyta en slips, tog mig hjälp av en bild som jag googla fram. Men det va ju as svårt, fattar inte alla killar som kan göra det med tanke på att dom är sämre än oss tjejer.

Åkte och handla mat och när jag kom hem så fick jag uppdraget att hitta mormor och morfar som var vilse någonstans i Tumba. Hittade deras bil men dom var spårlöst försvunna. Tillslut hittade jag dom vid hålvägen och då hade dom gått helt åt fel håll..

Nu sitter jag i soffan och kollar på Marcus nya film och tänkte väl försöka vila innan arbetspasset drar igång.

Fick agera frisör eftersom mackan vägrar att klippa sig. Det va ett år sen han klippte sig men plötsligt händer det! 1 decimeter fick jag klippa av och nu är han så himla snygg :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback