Ensam hemma.. Orkade inte åka på race elle...

img_5452 (MMS)

Ensam hemma.. Orkade inte åka på race eller festa, känns skönt ändå. Det ger mig tid att tänka på massa saker, hur jag bara kan känna mig så jävla lurad av folk ibland.  Jag tror alltid det bästa om folk, jag säger alltid att dom får bevisa motsatsen, men ibland gör dom inte det.. Jag blir så trött på mig själv och att jag alltid ska överanalysera allting hela jävla tiden. Varför kan jag inte bara ta allt som det kommer? Varför kan jag inte för en gångsskull bara slappna av? Gud jag blir verkligen galen på tankar! Nu tänker jag ta en långpromenad med roddy, pumpa musik ur mitt headset och försöka att inte tänka allt för mycket. Puss på er och hoppas ni har en bra fredag


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback