..

Jag känner mig som en bitter tvåbarnsmamma. Idag gav jag Roddy tvförbud för han var elak mot biffen, börjar det gå för lång? Man måste vara stenhård! Ska åka och hämta pappa om ett tag och köra hem honom..

Jag ser fram emot allt som ska hända, jag orkar egentligen inte vänta tills det ska hända utan vill bara att allt ska falla på plats nu.. Men jag antar att det är rätt bra att jag har lite tid på mig för det är saker som ska fixas. Det kommer dock vara jobbigt att lämna mina vänner och min familj men jag måste göra det för att inte ångra något.. Det jobbigaste kommer vara att inte prata med sofie varje dag.. Jag känner att jag inte kommer någon vart med det eviga kampen tänk om..




Från kvällen vi firade mig..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback