jag vet..

..att jag inte skrivit på några dagar men jag har en jätte bra anledning, jag lovar. I måndags så åkte jag hem till madde och ante efter min körning. Vi drog oss sen hem till casse för att käkam iddag, hon gjorde en grymt god lax som va to die fore! Efter några timmars tjat av alkisen madde så bestämde vi oss för att åka tillbaka till dom för att dricka lite öl, självklart tvinga vi med oss chippen.. Va en trevlig kväll, vann 500 på blackjack..

Vaknade 7 på tisdagen av att ante står och tittar på oss och frågar varför det är så mycket vatten på golvet.. Jag vänder mig om och kollar och det visar sig att det typ är översvämning i hela lägenheten.. Punghuvet ante vägra ju lyssna på mig när jag sa att han skulle ringa till Akelius och gick och la sig istället. Vi vaknade igen runt 1 tiden och dom drog i väg och käka medan jag glodde tv..

När dom va tillbaka bestämde vi oss för att rulla hemåt, trött, hungrig och lite smått grinig va jag så chippen hade inget val. När jag sen går ur lägenheten insåg jag att mina skor va rätt blöta, men som tur va mest på undersidan och vad tror ni händer?! Jo, det va nämligen väldigt blött i trappan också så jag ramla ner för typ 5 trappsteg (som dessutom var i sten), och jävlar va ont det gjorde.. Så det här är varför jag inte har bloggat, för jag har legat på soffan och haft ont i ryggen och hela kroppen. Nu har till och med smärtan rört sig mot armen, så jag är lite smått handikappad just nu :P

Idag har jag iaf varit iväg med casse och mamma. Vi skulle egentligen åka till Saltsjöbaden men vi va lite wild and cracy och sket i det ;) Istället åkte vi till huddinge och kolla en grej och sen till tumba för att beställa en tårta till pappa som fyller år nästa vecka. Blev lite små grejer från In&Finn och Hemtex, lunch på bene och sen hem.

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå, casse kommer om ett tag och ska käka middag här och det är nog det mest spännande som händer idag. Eller nej, ska flytta husbilen men mer än så blir det nog inte :P




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback