Har hört att jag är dålig på uppdatering?

Jag vet att jag är lite dålig på att skriva om mitt väldigt intressanta liv som jag lever. Problemet är ju just det, ibland finns det inte ett skit att skriva om, jag skulle kunna skriva 5 inlägg och dagen som då skulle innehålla vad jag har på mig idag, vad jag åt till frukost, lunch, mellanmål och middag. Skulle också kunna skriva varje gång jag gick på toa, men let´s face it hur kul skulle det vara på en skala från 1-10? Jag skulle chansa på -20 på rolighetsskalan. Så nu har jag tänkt ut det här att jag ska skriva när det faktiskt hänt något kul, när jag får flummiga tankar för mig själv mitt i natten eller bara inte har något annat för mig. Deal eller vad?!

Igår jobbade jag natt och grodan drog av sig masken rätt många gånger men sen gick jag och la mig bredvid honom så då gick det bra. Sitter och väntar på pappa för vi ska åka och hämta en husbil, sen hem och sova.

Ska rulla så se efter roliga uppdateringar här på fin fina bloggen :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback