Mogna människor

I fredags börja vi hos zirre, drog oss vidare till fredde. Några fick för mycket alkohol i sig (typ jag), ramla och drog med mig felcia i fallet, sa väldigt pinsamma saker till folk och lite för mycket... PINSAMT!
Igår blev det hemma kväll med sofie och fillan, skönt men lite besviken eftersom kvällen va planerad innan folk börja fitta sig men what ya gonna do liksom? Nu har jag precis gjort klart mina naglar, lär ju göra om dom 50ggr till :P Blir aldrig nöjd.. Senare ska jag möta upp tilda :)


Mina och Fillans naglar..

 


Så trött på folk i tumba, eller aa folk överhuvudtaget. Har ni något innanför pannbenet? Mytomaner, äckliga människor, folk som gör allt för att bråka, dom som inte vågar öppnas käften.. Vad tjänar du på att ljuga? Är du så feg att du måste ställa dig bakom dom andra för du inte vågar faca sanningen? Det är du som har gjort bort dig, gång på gång och det tar aldrig slut. Jag tycker synd om dig, att du måste ljuga och hugga folk i ryggen för att ens ha ett umgänge. Kan du inte du bara växa upp och inse att du och dina lögner klarar vi alla oss utan?! Hoppas att du en dag förstår!

 

 


Fan va jag saknar dig.. Kommer aldrig bli som förut eller hur?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback