en lugn fredag

Spenderade kvällen hos magnus, hade fredagsmys med mackan och casse och kollade på Alvin och gänget. Fett rolig film :) när mackan hade lagt sig så kollade jag och magnus (casse satt vid datorn) på Sweeney Todd, rätt bra, hängde inte med så mycket för jag va så jävla trött och vi kollade inte riktigt från början. Ska väl försöka sova snart, ska köra med mamma imorg, får väl se hur det går ;) sen får vi se vad som händer :)
Btw, skulle beställa min studentklänning idag, DEN VA SLUT! Jävla h**skit fan, aja bara hitta en ny då, för det är så jävla lätt.. :(


Haha på väg hemåt från min, mickan och casses utekväll, slängde oss in i en killes taxi och börja posa med hans hatt ;)


Snart drar jag :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback