Onsdag

Idag va det spexfoto, säger bara: TOGA TOGA TOGA!!! Haha lite kul va det faktiskt :P Sen hade vi psykologiprov, eller litet"prov" som BM sa men vi kalla de för stort för att vara ett läxförhör, men men det gick väl ändå bra så nu ska jag inte sitta här och klaga över något som inte va så farligt, hade jag inte pluggat så hade det blivit mycket mer gnäll kan jag lova ;)
Efter skolan va jag och linn grymma, vi plugga matte trots att vi höll på att somna så tummen upp för oss (Y)
Imorg är det torsdag vilket innebär kort dag med lite att göra, hur skönt som helst!! :) Nu ska jag kila och ta en kvällscigg men tilda, sen kallar sängen.

Over and out!

Tack Linn, det värmde <3

Kommentarer
Linn

Som sagt, ibland kan jag vara snäll ;)



2009-09-17 @ 15:44:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback