Nya tag :)

Ja, vad ska man skriva då?
Min fot börjar bli ganska bra, men det är fortfarande något ben som inte ska synas så mycket som det gör på min fot :P sånna smällar man får ta när man är klantig som jag. För er som inte vet så va jag lite smart och utmanade ödet genom att jula (vilket jag absolut inte kan) det slutade på akuten :P haha, men nu står jag fötterna har gjort i en vecka typ men det gör ju fortfarande lite ont :P
Ett tips är att man ska inte jula 100 ggr om man ramlat 99 ggr och inte kan. Då ska man fatta efter typ 3 ggr att det inte är något jag ska göra. Lyssna alltid på magkänslan, jag ignorera den när jag sa till Linn att jag skulle göra illa mig om jag skulle fortsätta. :/ inte smart direkt. haha..

Skolan är i full fart, jag mår bra peppad till mitt "nya" liv som ska börja. Vilket innebär att jag ska:
Sluta röka
Börja äta någorlunda nyttigt (kan ju inte bara äta grönt, lite fett måste man unna sig själv (A))
Börja träna, har faktiskt första kickboxnings lektionen på söndag :) Ser fram emot det väldigt mycket :)
Ja det va väl allt eller a ska sköta skolan men det gör jag ju redan bara för jag är så grym :)

Ser fram emot vissa saker mer än andra tex så ska jag klippa mig nästa vecka väldigt kort och det ska bli spännande att se resultatet :) Tror jag bestämt mig är inte 110 % men 99 :) Sen ska jag få designa pappas sommarstuga eller vad man kallar det :P ska bli väldigt roligt faktiskt :)


Klockan börjar ticka mot sent ska sussa nu,
Godnatt :)


                                   312289-3

Inget jätte fan av henne men jag gillar hennes frisyr så något sånt blir det :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback