Bloggstatistik

Har rensat avlopp, dammat, torkat och storstädat hela huset! Såhär rent har det nog aldrig varit här tror jag? Nu är jag iaf helt slut, så slut att jag skulle vilja sova lite. Men om jag somnar så skulle jag nog inte vakna igen.

Ikväll ska jag hem till Madde och Andreas och dricka lite vin och snacka skit. Känns som att det är så mycket att göra i helgen, så många man ska hinna träffa. Mickan och Linn är i Stockholm så dom måste jag hinna träffa och sen imorgon ska vi ut och fira Andreas. Det är jobbigt när ens största problem är att man har för mycket roligt att göra. Livet är hårt för somliga!!

Kolla btw min statistik och mina unika besökare har ökat med 157st och antal sidovisningar med 160st på en dag. Nu undrar jag vafan som hände och vad jag skrev igår som va så intressant?! Synd att klaga, blev mer chockad..



Över till något helt annat.. Den här lappen har tydligen blivit utdelad på Dalarö. Jag börja asgarva när jag läste det här men samtidigt så håller jag med om allt som står.




Ha det bra, hej!



Kommentarer
Anonym

Pappa Tony har skrivit den



2011-09-02 @ 16:34:01
Nicole

Eller så är det du som är anonym?



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2011-09-02 @ 18:08:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback