Grattis Mickan!

Har ni sett det fina inlägget Casse gjorde i sin blogg , man blev ju alldeles rörd :)

Jobbade natt igår så imorse väckte jag marcus med frukost på sängen. Vi låg och pratade ett tag innan jag la mig och sov. Vaknade vid 10 i 2, drack lite kaffe och sen hämtade jag honom i skolan. När vi kom hem hade vi picknik i vardagsrummet med pyssel och målarböcker, sen blev det självklart Svampbob som vi alltid kollar på! :)

Ska snart dra mig ner till gymmet, jobbigt bara att mamma har förbjudit mig att använda löpbandet på ett tag, mitt knä mår inte bra nu. Så idag får det bli lindat och så ska jag försöka ta det lite lungt, cykla lite och sen fokusera på mage, ben och rumpa. Det är roligt när man börjar se förändringarna på kroppen, min midja har blivit smalar och snyggare och mina byxor sitter inte alls lika tajt som dom gjorde innan.

Det är grymt att Sofie jobbar på gymmet, hon peppar mig att gå dit och träna plus hålla henne sällskap när hon stänger :) Tredje dagen den här veckan som jag drar till gymmet och det är fan mycket för att vara jag :P Men det gillas och ska inte förändras!

Vad har ni för planer för kvällen?

Grattis till Mickan som fyller 21år idag, ska slå henne en pling sen och kolla om hon är i Stockholm!

Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: jo då det är bara bra och tack :D



Blogg: http://jummivonminji.webblogg.se/
2011-10-15 @ 17:11:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback