04:52

Klockan är snart 5. Åt nyss ett äpple för jag skulle få ångest och känna mig tjock om jag åt en macka. Logga in på facebook men det va inte en enda rolig liten själ där. Antar att folk sover eftersom det är onsdag. Roligare att jobba helger då finns det iaf en chans att man får ett samtal eller två. Känner mig virrig och konstig just nu, vet inte hur jag ska förklara det riktigt.

I brist på annat så sminkade jag mig i typ en halvtimma sen tvätta jag bort det efter 5min, kändes nödvändigt.. Jag har verkligen ingenting att göra, tror jag har läst varenda blogg som finns nu. Men let´s face it, jag tycker egentligen inte det är så kul att läsa vad andra gör kollar mest på bilderna. Ska kanske fortsätta min läsning om Hitler, ungefär 900 sidor kvar, tror ni jag klarar hela innan jag slutar? Det kan bli tufft men jag ska fan försöka!


nobody is perfect but makeup makes you prettier

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback