Baksmällan part 2

Japp då va den här helgen avklarad. Gårdagen var riktigt rolig, va dock inte så taggad i början av kvällen. Började i folkets och firade Hampus och Gunnar, det va skit mycket folk och alla verkade ha trevligt. Vid 12 åkte jag och anna in till stan och mötte upp max och hans vänner. Hade väldigt roligt och runt 2 tiden drog vi oss till donken och sen hemåt.

Besteg lite berg, gick ut med biff och sen decka jag på soffan.
Nu har jag precis kommit in från en långpromenad med biffen och ska väl lägga mig snart.

Jag, chippen och hagen drog på bio och såg Baksmällan part 2. Haha, sjuk film men så jävla rolig. Men självklart var den inte lika bra som ettan, den är uppbyggd på samma sätt och därför blir man inte lika chockad över allt sjukt som händer men helt klart sevärd! Jag fattar inte vad det är för fel på dom som gjort filmen med tanke på allt som händer både i ettan och tvåan :P





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback