I´m back

Förlåt för torkan i några dagar men det är så att 3g nätet här ute på Ön har legat nere så det har inte fungerat och jag har inte fått mig Iphone än så jag har inte kunnat mobilblogga heller.

Dom senaste dagarna har jag packat inför Gambia, kört grejer från ett ställe till ett annat och börjat packa ihop huset. När vi är borta så flyttar pappa från Dalarö så jag har packat så mycket som går så han och Tim slipper ;) Jag har till och med skrivit lappar på möblerna dom ska ta med sig och skrivit en lång lista med allt som ska med härifrån :P (Har suttit och jobbat och städat hela dagen dessutom :()


Snart ska vi åka till stan och fixa lite grejer, hoppas jag hinner förbi Kista också! Jag skriver igen lite senare



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback