3/3-11

Sitter på stranden och skriver. Jag känner mig avslappnad när jag får skriva av mig lite. Vet inte om något jag skriver alls hänger ihop eller på något sätt är bra men jag skriver det som kommer till mig. Jag kanske lägger upp något på min blogg, kanske slänger jag papprena eller så får dom bara ligga, jag har inte bestämt mig. Vi får helt enkelt se. Idag känns det bara skönt att sitta på stranden med ett vinglas i ena handen, en cigg i munnen och pennan i andra handen. Vågorna som slår mot strandkanten ger mig ett lugn, här skulle jag kunna sitta varje dag. Måste jag åka hem? Jag saknar alla hemma men jag vill inte lämna det här. Jag vet att det finns en verklighet hemma som väntar på mig, men bara nu för en sekund så vill jag bara tänka att jag alltid kan ha det såhär.


You were the person that I loved and trusted.
You were the person I wanted to spend my life whit.
You were the person who broked me.
You were the person who made my world fall appart.
I´m the one who was able to find luck whitout you.
I´m the person who dusted the sand from my shoulders and sad; I´m better going on whitout you




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback