Chris Medina

Kom nyss ut till pappa. Körde in casse och dom till djurgården och snart ska jag iväg och jobba.
Satt och lyssna på musik för någon dag sen och hörde en jätte fin låt, jag började till och med gråta. För er som känner mig vet ni att jag har en jävligt blödig sida och jag älskar balader, lugna favoriter brukar svämma ur högtalarna när jag sitter själv i bilen.

Den här låten blir ännu bättre eftersom den verkligen har en mening. Den här killen Chris Medina, har varit tillsammans med sin tjej i 8 år och förlovad i 2. Två månader innan bröllopet var hon med om en olycka och sitter nu i rullstol. Han var med i idol och skrev sen en låt till henne. Den är hur vacker som helst och för er som inte blir berörda av texten är känslokalla! :P


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback