Vaccination

Somnade igår på soffan vid typ 10, hade huvudvärk som dödade mig. Gick och la mig i sängen vid 11 och somnade på en gång. Vaknade av att telefonen ringde och det va Sofie, jag va så förvirrad att jag trodde de va morgon så jag fick panik att jag hade sovit bort hela dagen. Men sen kollade jag på klockan och det va 1 på natten så Sofie garvade lite åt mig och sen decka jag igen :P
Idag blir det nog lugnt tror jag, kanske ska åka till tumba ikväll? Träffa världens bästa chippen kanske? Det återstår att se. Ni ska få lite bilder från igår, paniken jag hade när jag skulle ta sprutan, inte konstigt att mackan blev rädd när det va hans tur liksom :P

Kommentarer
mami

Du fattar inte förrän efteråt, eller!?

Klart Mackan blev räddare av att du va som du va!!!

Glöm inte att du har 2 STORA sprutor kvar att ta innan vi åker!!!;-)

Puss på dig hjärtat...



2011-01-21 @ 14:39:24
Nicole

Haha, jag sitter och fruktar de andra två sprutorna redan nu :P

Puss!



Blogg: http://collboll.blogg.se/
2011-01-21 @ 14:50:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback