Dag.7 Mina bästa vänner

Mina vänner är underbara. Utan dom så hade jag inte klarat mig. Det är viktigt att ha vänner i sitt liv, det är dom man lutar sig mot när det är tuffa tider, det är dom man kan sitta och fika med flera timmar och bara prata om ingenting. Jag är så himla tacksam för mina vänner som alltid stått vid min sida i vått och torrt. Jag känner inte att jag måste sitta och namnge mina bästa vänner för ni vet exakt vilka ni är. Jag älskar er och jag hoppas att ni förstår det och att ni vet att jag skulle kunna göra vad som helst för er. Ni är underbara mina kära vänner hoppas ni förstår det! <3


Kommentarer
tilda

JAG ÄLSKAR DIG MIN TJEJ <3 DU ÄR VÄRD ALLT I VÄRLDEN. JAG FINNS ALLTID FÖR DIG



Blogg: http://sofiamatildaoinas.blogg.se/
2011-01-14 @ 15:28:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback