Dag.2 Min första kärlek

Min allra första kärlek kommer jag inte ihåg, alltså när man va liten och man blev kär i ungefär varenda kille. När man inte visste vad kär egentligen innebar, när man knappt våga krama sin kille. Så jag kör min första kärlek som min första riktiga pojkvän.

Jag hade varit jätte kär i honom i två år och jag tyckte han va så snygg! Dessutom tyckte min kompis han va snygg också så då va jag ju bara tvungen att ha honom ;) Men jag trodde aldrig för en chans att vi någonsin skulle bli tillsammans, han va ju skit snygg och två år äldre och där va lilla skiten jag på nästan 13år.

Iaf, vi blev till slut tillsammans. Det va verkligen det där pirret i magen när man var med honom, jag kunde till och med känna det när jag fick ett sms. Vi va tillsammans några månader och jag tyckte allt va skit bra tills han dumpade mig för en annan tjej och krossade mitt hjärta. Vi försökte en gång till ett tag efter men det fungerade inte för oss av olika anledningar. Men idag är vi bra vänner så det glädjer mig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback