Dag.11 Mina syskon

Cassandra Isabell: Den enda i syskonskaran som är äldre än mig. Vi har väl inte alltid varit bästisar direkt, men det är väl vanligt mellan syskon. När vi bråkar gör vi det i 2 sekunder och sen blir vi sams. Hon är en av mina bästa vänner och hon finns alltid där för mig. Det är oftast henne jag ringer när jag är ledsen, henne jag smsar när det hänt något roligt eller bra. När jag gick i skolan smsade jag alltid henne när jag fick tillbaka ett provresultat eller liknande. Hon är en vacker och godhjärtad människa och hon är inte rädd att säga vad hon tycker vilket jag beundrar.




Tim Zackarias: Tim är nog den som jag aldrig bråkar med. Vi bor nu tillsammans sen några månader tillbaka. Han är så duktig, hjälper alltid mig med tvätten, maten osv och gnäller aldrig. Han är nog den gladaste i familjen. ;) Han är en riktig datanörd och även han säger vad han tycker och ibland har han fått ta smällar för det (bokstavligt talat). Han är den som alltid ställer upp på alla, oavsett vad. Sen är han rätt smart också men det gillar jag inte att erkänna för då blir han så jävla kaxig ;)


Felicia Kerstin Linnea: Min enda lillesyster, ibland kanske jag behandlar henne som mindre än vad hon är. Men det är för jag själv tänker på hur jag var i hennes ålder och vill bara se efter henne. Hon är min kopia, kanske därför man oroar sig ibland? Vi brukar kalla henne korkad i familjen, men det är för att hon kan säga rätt roliga saker ibland, men ett skratt förlänger ju livet så man ska inte klaga ;) Men vi har jätte bra kontakt, vi kan prata om allt och vi vet allt om varandra.


Marcus Eric: Min lilla quackie. Han kommer alltid vara min lilla prins, hur gammal han än blir. Så rolig liten kille. Mamma säger att han är exakt likadan som jag va när jag var liten så det blir svårt att bli sur på honom när han busar ;) Jag har alltid så kul när jag är med mackan för han slänger alltid ur sig massa roliga kommentarer eller leker teaterapa. Men han är också väldigt duktig på att göra mig glad när jag är ledsen.


Liam Christoffer: Liam är en riktigt gamer, han och jag kan sitta i flera timmar och spela Ps3 eller liknande. Och han blir kompis med alla, han har liksom kompisar från 10år och uppåt. Så rolig, men han har ett jävla humör, man vill inte vara i närheten om Liam förlorar på ett spel :P Men Liam försvarar alltid sina syskon, även om det kanske innebär att ljuga lite för mamma eller pappa.


Världens bästa syskon, älskar er <3


Kommentarer
Cassandra

Och vi älskar dig! <3



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-01-21 @ 20:22:31
felicia

va du tvungen o skriva kerstin linnea... haha nerå älskar dig me syrran :D<3



Blogg: http://laabidi.blogg.se/
2011-01-22 @ 04:42:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback