Filmkväll

Har packat, städat och tvättat hela dagen. Resten packar jag imorgon när mamma kommer och hjälper mig. Igår backa flisan bullar och jag och Liam kolla på tre filmer.

Först såg vi Hancock, tycker det är skit bra med tanke på att det är handlar om en alkis superhjälte. Det är
tvärtemot de andra superhjältarna som tex Spindelmannen som är en nörd i vanliga fall och sen blir han värsta coolingen när han är spindelmannen.

Sen såg vi Megamind och den har jag sett två gånger nu. Den är riktigt bra och jag älskar ju tecknade filmer.



Sista filmen vi såg var 8 mile med Eminem. Den är rätt gammal men den kan man se hur många gånger som helst utan att tröttna. Det bästa på hela filmen är final battlen han gör!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback