Pussel

Natten gick bra, gick in för att kolla till mackan runt 5 tiden och då låg han klar vaken med sitt stetoskop (stavning) i händerna och ville att jag skulle lägga mig bredvid honom så jag gick in i köket för att hämta min telefon och när jag kom tillbaka hade han deckat :P sen låg han och pratade i sömnen. Vaknade i morse av att han låg och stirra på mig, knäpp unge. Märkte också att jag hade rivmärken på armen så nu funderar jag på vad fan jag drömde inatt? Kanske att någon försökte mörda mig eller nått, jag vette fan.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem igen, vi va så rastlösa båda två så mamma bestäde sig för att dra till maxi för att köpa ett pussel :P Bygga pussel på en fredag tycker inte jag är töntigt, jag har ju som sagt hela natten på mig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback