Dag.18 Min favoritfödelsedag

När jag fyllde 18! Det började med att vi käkade middag hos mig. Jag, Casse, Mickis, Lilli, Jonni och Jimmy. Vi åt grymt gott, drack och gjorde oss redo för stan. Jag kommer ihåg att casse höll på fram och tillbaka men att hitta någon som kunde köra in oss och jag fick absolut inte hjälpa till.

När vi var klara för att åka så stod det en limo utanför mitt hus, tror ni jag va chockad eller vad? Det slutade iaf med att Jonni fick köra till Farsta för att hämta upp chauffören. Det tog en jävla tid att komma ut ur området, kanske inte var så smart av dom att köra in den?

Vi hämtade upp Ylva och sen rörde vi oss mot Farsta. Jonni låste in oss så jag fick åla mig igenom den lilla rutan som är mellan fram och bak. Till slut åkte vi till stan och en minut efter 12 (fyllde år på lördagen) gick vi in på 54! Där möttes vi av Cämi och några till vilket var väldigt trevligt. Jonni hade fixat bord och dom började genast med att beställa in helrör och shottar.

Casse hade tidigare gett mig en raggningsbok, men klassiska raggningsrepliker och utmanade mig. Jag skulle köra 10 olika raggningsrepliker för 10 olika killar. Det slutade med att jag fick en stalker, en kille ville ge mig hans kallsonger och en blev as sne på mig.

Vid stängning åkte vi mot tumba, rullade in på statiol, sisådär lagom rund om fötterna. Gick in med ett jävla glas champange och köpte cigg, han i kassan blev chockad när vi sa att det va min 18års dag med tanke på att jag hade köpt cigg av honom i några år, sorry för den!

Kom hem till en mindre rolig överraskning men efter mycket om och men så låg jag och snarka i sängen. Dagen efter firade jag med mina vänner, smörgåstårta och alkohol stod på listan. Kvällen slutade på Tb´s, så det va min bästa födelsedag!


Kommentarer
Cassandra

Guuuud vilken rolig kväll det var! Verkligen lyckad på alla sätt. Garvade när jag läste inlägget ;)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2011-02-05 @ 15:28:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback