04:52

Igår tvingade min kära syster ut mig till stan, hon tycker tydligen att jag är hemma för mycket och jag fattar inte vad hon menar. Tog bilen in och mötte upp dom på Soap Bar. Det var en rolig kväll, även fast man va nykter och trött. Vid stängning körde jag dom till White och själv gled jag hem.. Seg att åka hela vägen själv i spöregn och inga batterier på telefonen. Men jag lyssnade på Lugna Favoriter och sjöng med lite i min ensamhet. Men runt halv 5 var jag hemma och decka direkt.

Imorse kom pappa in och väckte mig runt 11? men jag kände för att sova lite till. Låg kvar till halv 1 ungefär och sen va det bara upp och fixa tvätt och svara på lite mejl. Mötte upp mamma runt 3 och vi begav oss till tumba för att få ännu en spruta.

Jag och mackan stod för middagen idag, gjorde en grymt god gryta! Mackan va mest min chef som stod och sa åt mig vad jag skulle göra, men det gjorde han bra ;)

Just nu sitter jag i soffan och försöker låta bli att somna, jobbar några timmar till innan det blir sängen för mig. Lär ju uppdatera någon gång till innan passet är över.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback