valdag

Igår kom det folk hit som sagt för att käka mammas grymma smörgåstårta! Runt halv 10 åkte vi hem till Petra för att göra oss klara och föra lite. När vi kände oss redo, eller iaf halvt så drog vi oss till Moda, det är typ ett förkrök ställe och det va helt okej. Hörde folk snacka politik på ballkongen vilket va lite roligt..

Utanför blev det drama, som vanligt, men efter att ha pratat med vakter och vissa poliser så drog vi oss till White room. Va kanske där för tidigt men det va kul ändå. Vi satt ute nästan hela kvällen, men det tyckte jag va skönast. Inte så hög musik så man kunde snacka och ta en cigg när man vill så jag diggar helt klart att sitta ute! Man måste ju passa på nu innan vitern kommer.
Runt halv 5 ringde vi "våran" taxi chaufför och självklart blev det förbeställning på donken ;) Vidare snack om politik, blev lite trött på det eftersom det skulle snackas hela kvällen.

Vaknade 8 imorse, skit förbannad på mig själv, men lyckades faktiskt somna om.. Blev smörgåstårta till frukost, lite idol och sen drog vi och rösta. Körde casse till salem, handla lite fort, hämta mackan och sen hem.

Sofie kom över och snacka lite skit. Senare kom madde och ante (tror dom bara kom för smörgåstårtorna). Fille kom och ska stanna över natten..
Har hunnit städa köket åtminstånde, tvättar för fullt. Så jävla tråkigt, men eftersom min pappa som snart är 52år inte kan tvätta själv så får man ju ställa upp.

Just nu lägger Fille mackan och jag ska väl göra lite dipp och käka majskrokar och kolla lite tv. Imorg blir det körning i södertälje och sen hem till madde på en fika..

Nej ska väl göra mig redo för tv tittande, skulle egentligen sitta uppe och kolla valvakan men måste nog få lite sömn inför imorg. Men imorg så vet vi, vilka ska styra sverige i 4år?! Vilka som än vinner så kommer vi aldrig bli nöjda ändå, men nu har jag iaf röstat och gjort det jag kunnat så nu kan jag bara hålla tummarna..

Peace out!


Läs hela på: http://blogg.aftonbladet.se/janhelin/2010/09/darfor-gillar-vi-olika


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback