Party party

Kvällen började på grönan med Hoffmaestro! Ni som missade det, ni MISSADE verkligen det! Så jävla grymma, bästa på länge..
Efter grönan drog vi till Langolo och efter en club sandwich, några groggar och en shot drog vi till Pure. Aldrig varit där innan men det va ett riktigt bra ställe med bra musik, både nytt och gammalt. Träffade på några kompisar som man inte sett på länge.
Vi två tiden bestämde vi oss för att dra till White room, aldrig varit där heller :P Men det va kul, dom vi va med bestälde in champange och efter några groggar och så valde jag och casse för att rulla hemåt, klockan kan ha varit runt 4. Åkte med bästa taxi chauffören som till och med gav mig sitt nr så jag skulle kunna ringa så fort jag behövde en bil :)
Ringde till Västberga donken och förbeställde mat, skit smidigt va klart när vi kom, as bra!

Vaknade imorse av att Mindra satt på mig, pratade med Danne i sömnen och fick bollar i huvudet :P Dålig sömn blev det och snart ska jag rulla till Madde och Ante. Blir middag där innan alla kommer! :)

       


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback