Kaffe utan mjölk

Tårtan hos Petra va grym, en med vit chocklad och typ hallon i! Efter vi hade varit där skulle jag som sagt vara barnvakt. Jag har alltid sagt att jag inte vill köra bil i stan för att folk gör lite som dom vill och cyklisterna ska vi inte ens börja snacka om. En jävla idiot körde rätt in i mig och casse, och han försökte dessutom skylla allt på casse. 4 dagar efter mamma hade hämtat bilen på verkstaden så krockar vi, bra bil. Tror hennes bil har en förbannelse över sig, det är alltid nått med den bilen.
Kom till Rönninge runt 6- halv 7 tiden och casse stannade en liten stund. Vi käkade och sen tittade jag och barnen på Hitta Nemo. Kände mig riktigt omtyckt när dom bråka om vem som skulle sitta bredvid mig, sluta med att jag hade en på varje sida och en i knät :) Jag och flisan lekte lite och sen va det dags för dom att sova. Dom va så duktiga hela kvällen, inge gnäll utan lyssnade direkt och la sig i sängen. Deras föräldrar trodde inte på mig när jag sa hur bra det hade gått ;) haha..

Runt halv 1 kom dom hem från konserten och casse kom och hämtade mig. Vi åkte till Tuna pizzan och hämta upp lilli, sen blev det en snabbis förbi statiol och sen hemåt. Jag tror jag somnade nästan på en gång, jag va helt slut. Jag har typ varit tröttare den här helgen när jag inte gjort något än dom helgerna då jag festat fredag-lördag..
 
Igår åkte jag och casse till Skhlm eftersom många butiker hade 20% men som vanligt hittade jag inte så mycket. Två tröjor och påslackansett va allt jag hittade. Vi köpte lite pressenter till pappa också som fyller år imorg :) Ante kom hit efter jobbet så tog vi alla mina grejer i hans och mammas bil och körde till stälje. Så nu ligger alla nästan allt jag äger i ante och maddes förråd :P packade också ner nästan alla kläder i svarta soppåsar som pappa fick ta med sig hem. Så nu är det nästan tomt i mitt rum, ska köra dom stora grejerna den här veckan för på torsdag flyttar jag ut till dalarö.

Nu ska jag ringa några samtal och sen ska jag och casse till Ikea för att köpa det sista till pappas present :) 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback