middag alá nicole&tim

Sitter hos casse, tvättar som vanligt. Seg dag, segt väder. Tänkte mest bjuda på lite bilder, min och tims grymma mat igår fick mig att hamna i matkoma. Grymt va det, men vad kan man förvänta sig av mig och tim mer än succé?!


Fetaost sallad, paprika fylld med köttfärs och feta, köttfärs, kroketter, lövbiff i ugn fylld med feta och enkel lövbiff.


Efterrätt: 3 olika glassar, massa olika frukter som Jonni hittade, hallon, blåbär, jordgubbar..




Det ser godare ut än det smaka :P


Kommentarer
Anonym

Köttfärs är så gott.:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



Blogg: http://tvminnen.blogg.se/
2010-10-27 @ 19:45:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback