älskar min bror

Fick en tidig present av casse! Så jävla underbara att jag dör :D dom ska göra succé idag på dansgolvet det ni ;)



Har käkat för en liten stund sen, blev klyftpotatis med egen marinad, fläskytterfilé, bea och salllad. Grymt gott va det om man får skryta lite över våran matlagning ;)

Vi körde ett spel, antingen eller, där man fick välja mellan olika saker (båda alternativen var "hemska") Jag skulle tex; "fjärta högt men luktfritt hellre än tyst men stinkande, i en hiss där det bara är jag och en snygg främling", skulle också "ha sex med Mona Salin hellre än Moud Olofson", "börja varje mening med "eftersom jag är oslagbart skön.." hellre än att kommunicera genom operasång, "sitta på toaletten i hela mitt liv hellre än bilköer hela mitt liv".. Ja och mycket mer, skit roliga frågor och vissa alternativ va ej okej :P

 



En cigg på det här och sen ska vi öppna våran flaska rosé vi fick från en restaurang för flera år sen. Har sparat den till ett speciellt tillfälle och jag citerar cassandra; "Men idag är perfekta dagen för det ;)"






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback