ta mitt skimmer för jag brinner

Sitter hos casse, tvättar och skickar iväg lite mail. Ska snart göra lite mat till mig och fille.
Blir en lugn kväll för min del.

I lördags var vi på maskerad i en studentkorridor, men vi gav det inte en chans och drog nästan på en gång. Åkte till Hallunda för Juggefesten, grymt kul hade jag. Vi hoppade in i en ring och dansa någon juggedans (grymma va vi ;)) Efter mycket om och men drog vi hem till mamma. När jag kom hem igen så hade Michel städat hela huset, grymt skönt! Han är så snäll han :)

Nej nu ska jag fortsätta med mailandet.



Kommentarer
Ravnhedda

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.



Blogg: http://ravnhedda.blog24h.com
2011-02-15 @ 08:29:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback