tisdagsmys

Jag tror ingen har fattat hur skadad min familj är?! Vi skulle ju som sagt åka och hämta casse och danne från Arlanda idag. Vi blev stoppade på E4an och det första pappa säger är:
Faan, nu ryker lappen!
Vi fattade inte ens att han körde för fort för vi sa och snackade.. Snuten kommer fram och säger:
Köp dig en trisslott idag, två kilometer ifrån att bli av med körkortet.
Efter det va det ju bara att tacka och ta emot en bot på 3200kr. Så frågar pappa mackan vad han tycker om polisen och sötnosen börjar sjunga Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän... Hahaha så jävla klockren ;) När casse och danne väl satt i bilen omringade av tuggumin, så åkte vi förbi pappas kompis fort och när vi väl ska åka hemåt så åker pappa emot ganska många lastbilar och vägarbetare.. Dom börjar skrika och gapa åt pappa och pappa va nära på att kliva ur bilen, det vi insåg senare va att han åkte på nyasfalterad väg och vi såg hans däckspår när vi åkte därifrån :P

Tror inte det va så mycket mer som va så kul att jag måste dela med mig av. Men nuär jag hemma iaf och eftersom mackan är ledig imorg så hade vi lite tisdagsmys idag. Ostbricka, morötter och dipp och lite annat gott, jag har haft mitt egna matlagningspogram där jag idag har betygsatt ostar. 5 hamburgare va möjligt att få men två ostar va så grymma att dom fick en 10 ;)
Vi har haft lite allsång så nu är man slut i skallen och jag ska gå och lägga mig nu. Imorg är det trotts allt en ny dag :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback