Lida

Vaknade 7 imorse vilket inte va så kul när jag började halv 10.. Hade en halvtimmas lektion och sen åkte jag och Linn till lida för att passa Maja och Honey medan soffe va hos läkarn.
Sen kom soffe med fika och då gick vi till hundbadet så dom kunde få springa av sig och leka :) Dom simmade ut mot ankor och starta fight haha fett kul va det! :P

efter lida träffa jag M och snackade massa skit, åkte hem och blev chockad när pappa stod i Tumba med en ny leksak ;) trodde inte det va han först men jag klagar ju inte direkt ;)

åkte hem käka, lekte lite med mindra och mackan och nu har jag precis kommit hem från en spökrunda med Madde och chippen.
Ska knoppa imorg är schemat fullspeckat men som tur är så är det ingen skola :)


Dom läskiga fåglarna som tänkte kalla på sin fågelarmé


Hundarna filosoferar..


Honey :)


Maja och Honey :)




Och så sötnosarna, jag frågade "är ni söta?" Marcus: "aa vi är söta!"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback