Vem har sagt att man inte kan ha kul innan bion?

Pappa och casse kom och hämta mig runt halv 1. Vi åkte till stan och käka på den grymma kinan! Vi beställde typ in 4 olika rätter, så va proppmätt efter. Sen åkte vi för att byta min tröja med det sluta med att jag och casse kom därifrån med varsina skor :D haha.. Sen åkte vi till pappa, städa, käka, lekte lite med roddy och sen åkte vi för att hämta tim.



Mina nya skor..           Casses nya..

Efter det åkte vi till casse och danne för att dom skulle käka och vi bestämde oss för att gå på bio. Vi såg Terror on elm street, den va bra men den va så lik den gamla så man visste va som skulle hända.. Nu ska vi snart sova, för imorg fyller mamma 25år! Ska upp 7 imorg för att gå en promenad med casse och sen baka, sen tänkte vi överraska mamma ute i Blåbärsudden med tårta :)


Min första ridtur :D


Min första flygtur..


Man behöver inte alltid körkort för att köra..


Timpan..


Motorcykel :D


Casse brasse mandel masse..

Just nu sitter jag och tim och pratar om allt från satan till det övernaturliga. Vi är rätt skumma ibland..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback