Studentmottagningar

Har sovit jätte dåligt inatt, vet inte varför men har vaknat hela tiden.. Mamma kom upp vid 10 och sa att hon va tvungen att åka till akuten men mackan.. Stackars min älskling, han har spytt hela natten, febrig och ont i magen. Just nu är han på väg till Astrid Lindgrens för att träffa en läkare där, dom blev lite orliga när crp låg på 58 (den får inte vara högre än 10) men hoppas att han snart får komma hem!

Åkte till casse och käkade frukost, sen decka vi båda framför tvn :P Mamma hämta mig så körde vi torktumlarn och annat skit till skyttbrink, vi bevisade idag att vi inte behöver några karlar vi klarar oss utmärkt ;)

Ska snart göra i ordning mig för att sen åka upp till Hagen som idag tog studenten, grattis grattis!! :D

Grymt irriterad att min mobil inte fungerar, har nu bara min iphone att nås på..


Jag och min älskade helena <3


Så här fin blev jag efter en simtur i poolen..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback