ojojoj..

..här har det varit en dålig uppdatering ser jag. Men jag har haft andra saker för mig.. Planerat inför midsommar, festat ganska mycket och chillat sådär.. Men vi drar en liten kort uppdatering här för den senaste veckan, eller aa nu kommer jag ju inte ihåg vad jag har gjort så vi kör på midsommar. Det va grymt, vi käkade lunch, körde 4-kamp, grillade och sen kom massa folk. Blev lite fyllefotboll också. Vi hade grymt kul och vid 6 gick jag och låste dörren och gick och la mig.. Vaknade halv 10 och kunde inte somna om :(
Men krigare som man är så började jag städa så gott det gick eftersom jag inte ville väcka alla men det blev ett långt långt samtal med mickan istället :)
Man va ju något seg igår, hade ingen lust att röra mig, men när jag kom hem tvinga mamma i mig en öl och sën tvinga hon med mig till lilla p. Osminkad gick jag upp och började efter ett tag driva med allt och alla.. Sen visade jag ju självklart mina bästa steg på dansgolvet ;)

Haha, vid stängning gick vi hem till oss, inte alls många, rökte vattenpipa och drack. Så i morse när jag vakna så hade en viss person tagit en vinflaska av mamma och pengar ur min plånbok. Det positiva va ju att personen lämna 50 spänn till mig så det är nice :)
Så trött på männsikor, att man aldrig kan lita på någon det är synd..

Nu sitter jag här, seg, pressar spotify och dricker kaffe. Frugan ska komma förbi om ett tag och hålla mig sällskap :) det gillar vi såhär på en söndag (Y) i natt ska jag jobba så hoppas han är snäll mot mig..
Ja det va väl allt för mig så jag signar ut slut!


Kärlekshantagen är på plats och fan va nöjd man är över det..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback