fy fan va jag är bra!!!

Studenten va den roligaste dagen i mitt liv! Grymt kul med både flak och allt annat. Lite smått blåslagen efter flaket men det är sånt man får ta :P Blev fullare än vad jag någonsin varit men tack till alla er som gjorde min dag så jävla bra! <3 Fick världens bästa present av pappa, jag och casse ska åka en helg till Paris, allt betalt!! Älskar mig pappa!!! två dagar efter att vi kommer hem ska jag, casse och tim tågluffa i ca en månaf och i höst blir det Thailand :) Det kommer bli ett grymt år :)










Igår blev det bowling med madde, andreas och chippen, jag blev chockad över hur "grym" jag va. Fick liksom en strike! :O haha efter det blev det vin och Ombytta roller, vilket gick ut på att vi skulle svara på killfrågor och dom på tjejfrågor och vilka vann?? Vi utklassa dom stenhårt, men vi är ju trots allt lite bättre ;)

Ska snart åka sitter och jobbar lite :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback