Ingen rubrik

gud vad jag är dålig på att uppdatera mig blogg. Cassandra tjatar på mig och nu jag ändå jobbar så kan vi väl göra ett försök. I onsdags åkte jag och madde upp till lilla p för att möta upp mamma och några. Ante och tala kom i tid till matchen. Efter matchen agerade jag bartender, grym skulle jag kalla mig själv, eller kanske mer naturbegåvning ;) Efter lilla drog vi upp till madde och tala, drack ett glas vin, lyssna på musik och snacka skit. Kom hem runt 3 tiden om jag inte minns fel..
Jonni hämtade mig 6 för jag skulle ut till pappa och sova. Felicia och Sandra va så söta att dom hade gjort mat till oss när vi kom :) Kom i säng 8.. Dagen har jag spenderat i sängen, har varken haft ork eller lust att resa på mig. Runt 5 kom pappa med "frukost" till mig, våfflor med grädde och sylt :D Hade ju varit mer nice om han hade gjort dom själv, men vad kan man förvänta sig utav oss? Går det att köpa färdigt så gör man fan det!
Sen gled vi för att testa vattenskotern, vilket jövla monster säger jag bara! Pappa körde och jag och liam satt bak. Liam skrek för han tyckte att det gick så fort och det va några gånger när jag trodde att jag skulle flyga i :P
Roddy fick sig en simtur han med :) Visste inte att han tyckte det va så kul och bada, fast samtidigt så stog han och väntade på alla när vi åkte..

Pappa och Fille körde hem mig runt halv 8 och sen har jag bara glott film. När jag satt i köket kröp det en jätte stor spindel på min axel så va tvungen att väcka mamma :'(

Nu sitter jag bara här och funderar över saker och ting. Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, några timmar, eller några dagar. Bara så jag kan få vissa saker ogjort. Och vissa saker som jag bara vill veta om det är jag som har gjort något eller om det skulle bli så hur som helst?! Ursch, jag tror inte det är bra att tänka såhär mycket som jag gör.. Det är inte hällsosamt för mig. Jag blir bara fast i mina tankar.. Well well, vad ska jag göra? Jag är ju trots allt en tänkare så då får jag väl helt enkelt acceptera det, och nu är jag extra snäll som delar med mig av mina tankar till er :D

Nej ska väl sluta, finns inte mycket mer att säga, inte här iaf.



Snart så blir jag "mamma" för andra gången :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback