från och med du

Dom här senaste dagarna har jag spenderat på stranden på dalarö! Hur skönt som helst att bara ligga i solen hela dagen och inte göra mycket mer. Åkt lite vattenskoter och annat rolig.
Idag kände jag dock att jag behövde en liten paus från stranden så skulle sova ut, men vakna självklart vid 10 men låg kvar i sängen bestämd för att somna om till 2. Gick upp drack lite kaffe med mamma och sen gick vi upp till picasso och snacka lite skit med alla.
Chippen och casse hämta upp mig, åkte till brosjön och mötte upp mackan, magnus, hagen och zirre. Efter badet åkte jag, hagen, chippen och zirre till chippens crib. Medan killarna fixade saker som va ointressant så tog jag mig en dusch.
Vi bestämde oss för att se på film så vi plocka upp sofie och handla godis. Lopez kom förbi på en snabb cigg vilket va väldigt trevligt eftersom jag inte har träffat honom på bajs länge.
Slutet på kvällen spenderade jag och zirre vid min vändplan, snackade massa skit, om allt och inget. Och nu sitter jag här... igen..

Imorg ska jag jobba och sen är jag ledig fram till på söndag :) Ska väl försöka lägga mig i sängen a.k.a bastun och försöka sova lite. Imorg blir det sandviken!

Idag betalade jag handpennigen för valpen så i slutet av augusti så kommer den nya lilla bebisen :D


Jag gillar den låten mer för varje gång jag hör den..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback