Ståupp-show!

Så va ännu en dag över. Sitter och smuttar på mitt kaffe och tittar ut på det äckliga vädret.. Håller på att skicka iväg massa nödvändiga mejl och tänkte försöka läsa lite ur min svenska bok. Den börjar bli bra nu, seg som fan i början dock.. Snart kommer mackan hem och då ska jag mysa med honom, kommer ju sakna honom jätte mycket (ska vara borta en helg men ändå) :P
Har suttit och funderat på om man ska plugga vidare eller inte, ska nog ta mig en ekonomiutbildning, måste bara hitta någon som jag tycker verkar bra.
Ska försöka få pappa att åka till Ikea med mig någon dag så man kan fixa rummet lite, ser lite tomt ut just nu :(


Världens bästa pappa <3


"Det finns alltid en mening med att du träffar de människor du gör och det finns alltid en mening med alla relationer du har med dom"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback