Flytt

Igår blev det flytt för fullt, hela dagen gick åt för att fylla casses och ylvas lägenhet med deras saker. Sen åkte jag hem och började fixa mitt rum, madde och zirre hjälte mig så det tog inte så lång tid att få ordning på dom stora möblerna. Sen blev det film med madde :) vi såg Jurjyrkogården, riktigt dålig film men blev livrädd när saker började ramla i mitt rum efter :P haha.. Idag har det blivit mer flyttande, fixat mackans rum, allrummet, mitt rum och hjälpt brudarna att hämta soffor.

Idag blir det kanske att dra hem till putte och dricka lite eftersom det är sista dagen man kan göra det innan helvetet börjar igen. Nästa vecka är det för fan kryssning så det är fint fint :D


Haha, länge sen det här va på topp..

Min och maddes låt (melodin är vi komma vi komma från peppakakeland)
Då gick vi, då gick till puttes lilla hem,

på vägen vi vandra 4 inte 5

och öl ska vi dricka när vi kommer diiiit,

då kanske vi fååår lite mer pojkflit!


Kommentarer
Cassandra

Göra vadå? :P Haha



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-01-05 @ 23:05:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback