!

Nu har jag precis kommit hem, va inne i stan med casse, ylva, pappa och kristoffer. Vi käka typ godaste pizzan som finns! Jag tog en med mozarella, feta och parma, UNDERBART! Imorg är det skola igen så hoppas på att kunna somna snart men tror jag inte kommer lyckas eftersom man kom i säng vid 10 tiden i morse. Jag och madde fick för oss att vi skulle vara vakna hela dagen och lägga oss tidigt men det va för kallt där nere så vi kröp under täcket, blev lite trångt eftersom vi va 4st i min säng men det va mys :P
Jag och madde fick värsta fllippen och typ dansa omkring, sjöng och drog skämt på hög nivå, vi satt och mmsa bilder till min pappa, och irriterade folk som sov. Hahaha, vi hade as kul! :P

Nej om man ska lägga sig under täcket och försöka somna, det här är första natten jag ska sova själv så får väl se om jag somnar :P



Att vara olyckligt kär är det värsta som finns..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback