Countdown..

Idag blev det en het och väldigt spänningsartande diskussion på religionen. Det hela slutade med att jag och adam satt och skrek på varandra för vi båda ville ha vårat sagt, adam är lite speciell han..

Imorg börjar man halv 12 och går en lektion, livet är för jävla hårt ;) Skulle ha tränat kickboxning idag men tilda bestämde sig för att gå och bli sjuk. Men lika bra va ju det för jag hade fått ett mejl med det nya shemat och då insåg jag att träningarna inte börjar förän den 18:e så va väl lika bra..

Jag och gulsah har snackat om sushi i typ två dagar nu så vi bestämde oss för att åka till Ohm för att äntligen få äta, men vad händer?! STÄNGT!! Pga fruset vatten, vafan är det för jävla skit?! :O Så det fick bli hamburgare på Bene istället :P

Nej ska väl försöka bli trött, gjorde missen att somna efter skolan :P


Hitta en söt bild på min lilla gris i Ylvas blogg så jag snodde den :)


Kommentarer
y

Japp jag ska, jag blev kär ;P



Blogg: http://idomything.blogg.se/
2010-01-13 @ 10:22:55
Cassandra

Haha jaja. Men jag sover iallafall inte på dagarna ;P



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-01-13 @ 10:50:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback