Söndasångest

Det har varit lite för hårt dom här dagarna så nu får man fan se till att ta det lite lugnare. Men det har varit en rolig helg med mycket skratt och ingen sömn!
Igår gjorde jag en grym middag till Chippen och Zirre, sen kom Hillo och Madde så började vi dricka. Hillo va övertaggad och jag tror jag aldrig skrattat så mycket åt henne som när hon helt plötsligt börja leka dansstop med sig själv! haha, men det va bra att någon av oss var på topp

Idag har jag haft en romantisk middag med mamma på Max :P Sen åkte vi upp till sötnos och kolla på när dom höll på att lägga golv. Jag och mamma snodde trasiga kakelbitar och gjorde magneter av, väldigt kreativa om jag får säga det själv. (Y) Nu ska jag sätta mig och göra min läxa, börja läsa filosofin och sen sova!


Väldigt fina :P


Kommentarer
cassandra

haha bra de. Vi får hitta på nåt nån dag tycker jag. Tänkte åka till norrköping snart också :)



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-02-14 @ 23:11:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback