Mitt nya liv börjar nu

Nu är jag helt slut efter den här dagen. Att hoppa runt på kryckor tar på krafterna, men som tur va så hade jag mina små slavar som hjälpte mig hela dagen :) Efter skolan blev det en efterlängtad fika med Linnsay, min fru, och sen när hon hade gått hem börja jag städa och fixa till massa grejer som legat och väntat alldeles för länge. Jag har faktiskt tränat lite, så mycket som foten tillätt så att säga, men skönt va det :) Och imorg börjar starten på mitt nya liv, känner att jag sagt så många gånger men nu är jag faktiskt peppad till max!

Imorg är det temadag i skolan vilken innebär att jag skiter i det, men ska faktiskt upp till läkarn och kolla upp min fot (några år senare) men men bättre sent än aldrig eller hur?! ;) Sen ska jag träffa pappa och ungarna.

Casse ska jobba natt imorg också så ska kanske hålla mig uppe ett tag med henne, va rätt länge sen det bara va hon och jag, och sen blir jag den första som grattar henne efter 12 ;)


Tre av mina syskon när dom va pluttar :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback