madshit is my slave

Skoldagen bestod av en timma sen va det bara att åka hem och plugga projekt. Tycker lite synd om madde, johanna och gulsah som alla fått vara mina slavar nu när jag går på kryckor. Madde har dock fått bära den värsta bördan, stackarn men får gottgöra henne på något sätt :) Om två veckor åker vi och idag ska Mickan boka en biljett så hon kan följa med oss!

Igår fyllde massa folk år, Casse 21, Rickie 22, Kristian 22 grattis till alla :) Jag blev faktiskt den första som gratta casse, ställde klockan på 12

Nicole: Casse, har någon sagt det?
Casse: Nej
Nicole: Då blev jag först!
Casse: Du har ju inte sagt det
Nicole: Äh, jusste, grattis! :P

Min lilla prins kom hem igår och va jätte söt, han la sig bredvid mig i soffan och va jätte gosig. Inte ofta han är det nu för tiden eftersom man ska vara så himla stor och inte visa sin storesyster kärlek :P Känner att jag inte har så mycket intressant att skriva så bäst att sluta nu när ribban är som högst (elläh?) Imorg fyller Tilda 19 och lilla grisen blir 2 :O sjukt hur fort tiden går, känns som att det va igår han låg i mitt knä i bilen på väg hem.

 





I had a chance to stop the fight, but I looked away
And to the side, I never thought I'd say It'll be alright

 


Kommentarer
Cassandra

Roddy fyller år den 14e?!!



Blogg: http://cassandralt.blogg.se/
2010-02-11 @ 16:35:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback